en vecka kvar!

godkväll.. eller, godnatt på er allihopa! jag glömde bort att blogga när jag kom hem, så jag får väl ta&göra det nu. jag har suttit barnvakt för ett tag sen. &det var lika chill som det alltid är. efter en stund av barnsittande så kom chrille och överraskade mej&challe med cigg. då var han mer än välkommen, haha. sen när annakarin kom hem så drog vi vidare hemåt, så stannade vi vid josse&snackade lite. sen drog vi hemåt igen. sen dess har det inte hänt så mycket.

nu är det förresten precis en vecka kvar tills jag får min lön&mamma hämtar ut mina rosa uggs. väldigt najs! hur får man en vecka att gå fort? hm.. aja, det löser sej. nu ska jag ta&titta lite på tv. jag skriver mera imorgon bitti.

sov gott

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0