en dag i stan..

hej på er. idag har jag haft mitt skolmöte, finally! jag har berättat för lärarna som var med på mötet vilka ställen jag skulle kunna tänka mej att praktisera på. blev mest olika cafeér&så, galet najs! sen när mötet var slut så väntade julle&hans kompis hampus (trorjag han hette?) nere vid stationen på mej. så jag bad dom ta bussen ner till centrum, men när vi väl var där så bestämde vi oss föratt vi skulle åka in till stan istället. sagt&gjort, väl inne i stan så hände inte så mycket. rätt tråkigt faktiskt, så jag åkte hem runt åttatiden. när jag väl kom hem kände jag mej som en isbit, så mamma fixade lite te till mej, som jag sitter&dricker justnu.

jag har lite panik nu faktisktm inför dethär med julklappar. vad ska jag köpa till min systerson som är ett och ett halvt år? vad köper man till en femtonåring, en nittonåring? min storasyster&hennes man? nej, såntdär är svårt. &att dom säger att dom inte önskar sej något gör inte saken bättre direkt. aja, jag får väl ta&fundera lite på detdär&kolla runt.

och apropå ingenting. idag är det tre dagar kvar tills jag får ta hål i tungan, ohlala! &samtidigt kommer julle ta hål i ögonbrynet. väldigt najs! aja.. nu ska jag titta vidare lite på playahead&sånt shit, sen ska jag ta&kolla lite på tv&sen sova!

förresten, jag kommer ordna lösenord på min blogg, så om ni vill fortsätta läsa så får ni höra av er till min pa, eller adda min msn ( [email protected] ), så kan ni få användarnamn&lösenord.

pusss!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0