'detta har jag hittills gjort under 2008'

(x) kallat någon hora/slampa
(x) pissat utomhus 
(x) däckat
(x) spytt
( ) knarkat
(x) druckit alkohol
(x) sovit i motsatta könets säng
(x) strulat med någon i motsatt kön
( ) strulat med någon av samma kön
(x) raggat på främlingar
(x) kysst en främling
(x) dansat
(/) rymt hemifrån
(x) bakat
(x) sovit utomhus
( ) åkt bil med fyllo
(x) varit/är kär
(x) saknar någon
(x) sjungit fint (har försökt iaf, haha!)
(x) duschat med någon
(x) badat i havet
(x) skolkat
(x) fått ig
(x) fått mvg
(x) fjäskat för en lärare
(x) käftat mot en lärare
(x) snackat i telefon mer än 2 timmar
(x) fått blommor av någon från motsatta könet
(x) gett någon blommor
( ) sett en död människa
(x) varit på sjukhus

damn, jag har gjort en heldel ser jag!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0