ångest..

hejsanhejsan! jag kan inte skriva så mycket, jag ska alldeles strax dra ner till kebaberik&handla tjockismat. jag orkar fan inte ställa mej&laga någon middag nu, så det blir så. jag träffade förresten pappsen inatt, för första gången dethär året. jag var inte i det nyktraste tillståndet, &jag skäms somfan. &han är inte direkt glad kan jag berätta för er. aja, finns inte direkt så mycket mer jag kan göra justnu iallafall. jag vågar fan inte ringa&be om ursäkt för hur jag var. jag kommer inte ens ihåg det, men ja.

aja! nog om det. idag fyller min lillasyster år, grattis till henne! vi har haft massa folk här idag (blöööuuuhhhh!) som firade henne. men ja, nu ska jag dra&handla min middag!

puss på er!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0