rubrik

hejdär. jag snackade nyss i telefon med marcys, &ja. jag är sjukt pigg nu! ditt fel marcyyys! hm, jag är verkligen inte trött.. men det är väl bara att försöka sova, &i värsta fall (haha!) räkna får.. (?) haha. jag gör vadsomhelst föratt få sova asså! haha, måste berätta.. jag&challeballe skulle dra till statoil&köpa lite skit.. &så hade hon med sej sin jävla sprej.. hm, jag kommer inte ihåg vad den heter, men typ.. överfallsskit typ.. aah, iaf! hon bah går runt&kollar på den, &bah; hmm.. jag måste testa att spreja! *sprejar* men liksom.. på nåt jävla vänster så vänder all sprej&flyger på mej, fast hon sprejade åt andra hållet! (haha, sajk?) såå.. aa, jag får asmkt sprej i ögonen, &det gjorde så jääävlaaa ooont! &eftersom sprejen är rosa så blev hela mitt jävla fejs rosa, najs huh? hahaha. jag va sååååhäääär nära påatt göra en homer&bart-strypning på challeballe.. men, aa. jag är snäll, jag orkade inte.. haha, ääh. nu ska jag räkna får! goden natt! juste, innan jag tjillar iväg.. liiiite mera kommentarer från aaaallla er läsare skulle inte bli dåligt faktiskt! (a)

pussypuss!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0