rubrik

hejsan hejsan. ska strax gå&kolla på tv, men tänkte bara skriva lite snabbt först.. blev ingen fest idag, eftersom alla skulle dra iväg till olika ställen eller nåt, hm. aja, jag var ändå inte få feeesthumör, så det är tjill. jag&sara drog istället iväg till coop&handlade massa godis, &satte oss vid centrum&svullade, tjockt najs! sen kände vi att vi var tvugna att förbränna det vi hade ätit liksom, så vi började dansa till massa olika låtar. haha, tjooockt najs! eller, aa. bilarna som åkte förbi tyckte om det iallafall, hell yeah! hm, datan funkar typ fortfarande inte, men äh. den kommer funka, snart. haha, juste. dagens, tror ni inte att dom små patetiska flickorna ringer ikväll igen..? hah, ohjo! hon hade ingenting vettigt att säga, liksom.. lät som alla andra gånger som dom ringde, typ ''hahaha, aasåå. du är så jävla fjortis, hahahahahaha.. ahahaahhaah, lämna min pojkvän ifred, på allvar asså, hahahahahaa'' jävla apgarv, ahja. har dom ingenting bättre för sej så varsågod, ring på med erat dolda nummer, haha. p a t e t i s k t! men suresure!


luggen; du va inte alls där.. hahahahaha (låter som en jävla.. aa)
jag; jo? fråga hans föräldrar så får du se!
luggen; hahahahaahaha.. jag bryr mej inte om du va där..
jag; nejokej..
luggen; men du va inte de! ahahha, jag va där lilla gumman, hahahahah..


så sjukt tråkigt att ni inte har något bättre för er än att sitta&läsa min blogg&komma med saker som att jag har gjort en fejkmsn bara för amanda? komigen. varför skulle jag? herregud. ni kan kolla upp sånt, ajo tjena. jag märker det, idjuter.

Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAHAH, iidiijuuuter hela skiten ;D madde va där sen kan luggen säga vad hon vill lixom :)

2008-05-25 @ 09:54:22
URL: http://ttypsahara.blogg.se
Postat av: Anonym

man kanske skrattar för att du är så jävla patetiskt? hade jag gjort ialf ;)

2008-05-25 @ 12:25:41

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0