rubrik

godnatt, eller vad man ska säga (?) jag satt&snackade i telefunen för en stund sen med marcus. fan va otrevlig han va, jävla.. äh! jag bah; vahfan äru på så otrevlig för? han ba; jag håller på att vända om dygnet. inte meningen. men du? kan du göra mej en tjänst? jag bah; aa, vadå? han bah; gå&häng dej.. haha! jag ba; .. öh, akej. han ba; hahahahahahaha, på tågspåret inne på tcentralen, snälla? sjukt tråkig humor.. äh vahfan, whatever. jag ska iallafall ha sooovmorgon imorgon (orkar inte skolan!)&sen åka in till stan&träffa marcus, så ska vi leta efter solglasögon. tjockt najs! aja. nu ska jag dra mej mot sängen&sova. eller, först måste jag kela lite med tjilla. hör av mej imorgon.. sov gott!

pussypuss!

Kommentarer
Postat av: Angelica

hejhej, hoppas att dagen har varit bra!!!

kolla in videon på mig när jag är påväg ner från kaknästornet på min blogg!!! haha... visst är den bra???

2008-05-21 @ 16:11:42
URL: http://sosandelin.blogg.se

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0