rubrik

hejsan söta läsare. jag kom nyss hem ifrån stan! det var sjukt skönt ute&maaaasssa söta boys var det där också, huhu! jag köpte inget mera än mat&solglasögon, aaja. det var btw jag&sara som åkte dit, &så träffade vi slurken, nån konstig typ som sara känner. han va rätt udda, men han va hammarbyare, så det förklarar väl därför. hhaa! aja, vi drog hem till honom&kollade på film, meeeeeeeen. vi drog snabbt därifrån. haha, asså. aa! hmm, vad ska hända senare då.. ? jag ska snart ut med sara, vi ska terra willyspojkarna, somvanligt. sen blir det fest, tror jag (?) lite osäkert dedära. aja, vi får se hur det blir. eftersom min data bara funkar till&från som den själv vill, så kommer jag nog inte att skriva nåmera idag om min data får bestämma. men jag skriver såfort som jag kan! :)


pussypuss!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0