rubrik

hejsan söta läsare. nu funkar min data igen, äntligen! så nu kommer jag skriva så mycket som möjligt! hm, helg finally.. najsnajsnajs! aja. skoldagen var rätt tjill, även fast dagarna går så e x t r e m t jävla segt! äsch. vi drog till centrum på lunchen igår, jag sara, josse, anni&lasse. &våran lilla ''fyllekompis'' johan kom fram till oss, han va typ.. aspackad! han ba; jag känner igen er.. vi ba; men konstigt .. ? iaf, sen när vi skulle gå tillbaka från willys till skolan, så ropade vi på johan igen, han bah sprang emot oss&bah; JAG SVÄR, JAG SKA SPARKA HUVET AV ER ALLIHOPA! vi bah; hjälp! *springer som fan* usch. han är så jävla störd, haha.. kommer ihåg första gången vi snackade med han;

jag&sara; ursäkta?
johan; ja?
jag&sara; har du en tändare?
johan; nej. men jag har en flagga. vill ni köpa?
jag&sara; uh. nej, det är lugnt.
johan; komigen, 10 kr sen är den eran?
jag&sara; vi klarar oss.

haha, hjääälp! hmm, vad har hänt mer.. ? ajuste. jag&challeballe drog&solade igår, &påvägen hem så blev vi förföljda av tre killar, haha. vi tyckte att det var kul i början, men sen var det bara läskigt. så aa, jag ringde cricko! haha, inte föratt han skulle kunna göra så mycket, meeen sjukt onajs.. sen drog vi ner till centrum&köpte läsk&massa lösgodis&chips, &drog hem&kollade på någon film som vi hade hyrt, kommer inte ihåg vad den heter, men den var iallafall sjukt bra! aja. nu har jag typ bara skrivit massa skit bara föratt få skriva liksom, så jag hoppas att det inte är aaalltför tråkigt att läsa! vi hörs senare.

pussypuss!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0