rubrik

blir så jävla förbannad.. seriös? ''jag vet att du läser min blogg dagligen, &att du vill va mej''.. haha? älskling, jag skulle inte vilja vara dej ett jävla dugg! jag klarar mej fint utan att leka hej-jag-är-världscoolast&jag-har-en-pojkvän-som-ljuger-för-mej, tack! tro mej, jag kan säga vadsomhelst föratt bevisa att jag var på dalarö just den dagen. tyvärr så är det jävligt synd, eftersom jag förlorade ett nationellaprov i matte pågrund av det, men shit happens i guess. men ja, somsagt. jag var där, &det vet erik lika bra som jag. &hans kompisar me, &hans föräldrar som dampade föratt jag kom mitt i natten, så ge dej gumman! fyfan.. ha det underbart med din lilla pojkvän, jag vill iallafall inte ha honom.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0