rubrik

godkväll! kom precis hem, har suttit barnvakt. så jävla najs! jag&challeballe kommer dit kvart i sju, klockan sju ska thindra sova, &vi ska sitta&kolla på tv&äta upp allt godis som thindras mamma har köpt till oss ända tills vi kommer hem.. najs huh? men iaf, skoldagen va sjukt seg.. jag, josse, sara&lasse drog ner till willys&spanade in den nya killen som jobbar dära, som jag har döpt till sexy papa! vi köpte läsk&en blåbärspaj som jag&lasse skulle dela på, &sara&josse delade på en chokladpaj typ.. haha! iallafall, sen drog vi vidare till parken&körde ättävling, haha. ohmygod! jag&lasse förlorade, tack vare lasse.. haha, allt va hennes fel, fyfan! utan henne hade mitt lag vunnit! haha, nej. fan va elak jag är, puss på dig lasse! anyway, sen rullade vi vidare till instrumentalen. sjukt tråkigt.. menmen, sen typ hände det ingenting roligt på resten av dagen.. aw, när vi hade engelskalektion så hade jag, lasse, anni&josse nationella muntligt i engelska. gick rätt bra, vi kommer iallafall bli godkända i slutbetyg, high five yeah! när jag kom tillbaka till klassrummet&skulle hämta mitt skit&lägga in i skåpet, så såg jag att frugan hade lämnat en lapp på min bänk.. "jag älskar dig! /frugan <3" tror jag att dt stog, haha. mitt minne är doris. hon är iallafall sjukt söt! jag älskar dig med frugan, förresten. snart gifta fem månader om du har glömt dt förresten, mjau! aja. jag kan inte skriva mera nu, ska ringa sötmarcus.

pussypuss!

Kommentarer
Postat av: Frugan

FRUGAN;
imorgon är det fem månader, helt galet sjukt länge. ellerhur?
tänk att vi träffades 2005, 19augusti05, remeber?
jag älskar dej sjukt mycket, ord kan inte förklara..
en sak jag är rädd för är att vi ska glida ifrån varandra nu efter nian,
vi måste kämpa, ellerhur? jag älskar dej världens bästa frugan!

2008-05-23 @ 20:49:02
URL: http://justmyfuckinglife.blogg.se

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0