rubrik

hejhopp! sitter&väntar påatt challeballe ska bli klar, så ska vi dra oss ner till centrum&snacka lite me mina willyspojkar. jag är ootroligt sugen på glass, så jag lär köpa med mej ett stort fet glasspaket hem&en ny idomin eftersom jag glömde min igår i valsta. det sög ju! emil gjorde en sjukt cool bild till mej, jag måste lägga in den! asså, challeballe är sjukt seg. hon har typ tagit en timme på sej nu, &det ända hon har gjort är att duscha&föna håret, mygod! okej, jag ska inte klaga. jag typ duschar en timme varje gång jag duschar, men vaihelvete.. haha! aja, jag ska terra henne lite nu&tjilla iväg, tjockt najs!

pussyhej!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0