rubrik

hej alla söta läsare. jag kom hem för en liten stund sen, från min&saras prommenad. vi snackade typ inte så mycket med varandra i början, eftersom jag snackade i telefon med marcus&hon snackade med slurken (haha, kan man heta så .. ?) men sen dog mitt batteri på telefonen&slurken kunde typ inte prata mer just då, så sara la på. &vi snackade lite, &det är alltid lika skönt att snacka av sig med sara. hon förstår verkligen hur jag mår, &jag förstår hur hon mår. &ja. vi såg förresten min ringadingding-hope-lover en bit från centrum. ja mina vänner, han var extremt söt när vi var på konserten&ja, jag blev lite småkär i honom. haha! fan vad jag håller på.. iallafall, jag&sara snackade lite med honom tills han typ blev rädd&drog. fan sara, du ska aaaaaalltid skrämma iväg mina sötnusar! (a) aja, iaf. vi drog vidare till en skola&satte oss på två gungor&snackade vidare. galet najs! fast det var sjukt kallt alltså! hahh, pass på dt! uwps, jag kom precis på att jag fortfarande inte har gjort mitt arbete i SO:n, fan! äh, shit the same. nu ska jag dra mej ifrån datan&kolla lite på tv. men innan jag drar så vill jag bara säga en sak till er läsare, asså. ljug inte för folk, man kommer ingenvart med dt även om man tror dt. usch asså!

Kommentarer
Postat av: Cissi

SMYGREKLAM SMYGREKLAM SMYGREKLAM!
hejhopp frugan. tack för att du tipsade mej om grisen, very nice. och du, gör så jag får fler läsare!
I ääälskar you!

2008-05-19 @ 15:29:01
URL: http://justmyfuckinglife.blogg.se
Postat av: madde

haha, du är bra du! (; självklart! (a)

2008-05-19 @ 15:47:40
URL: http://www.eenjoy.blogg.se

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0