rubrik

godmorgon. jag vaknade för typ en timme sen av att jag fick sms från marcus, naw. sötnus! jag trodde jag typ skulle sova till tre eller nåt, tack vare marcus. haha, hur länge snackade vi i telefun? till halv två trorjag. aja, det var mysigt, även fast jag var så jävla trött så jag typ gäspade i varje ord, men liksom. miih, shit happens when you party naked! aja, idag måste jag fan göra klart mitt skolarbete som skulle ha varit klart... hm, förra måndan trorja. ähh! bättre sent än aldrig. aja, nu ska jag käka frukost (haha!)&leta lite fakta om hitler, uscha!

innan jag drar så vill jag bara säga en liten sak! (a) ; sara , tack föratt du finns&ställer upp! jag älskar dig, bästavän! <3


pussypuss!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0