rubrik

hejdär. just nu sitter jag här vid datan&sjunger, det låter så jävla hemskt pga min hals, haha. men de är kul! hmm, jag var ute&gick på en liten prommenad med challeballe för en stund sen&snackade om gamla minnen. fan va roligt vi har haft det asså. haha, t.ex när challeballe&jag lekte kurragömma när vi var små, så bah gömde hon sej på nåt jävla lager, som dom stängde&låste. haha! vi var tvungna att ringa polisen&be dom öppna, moha! &sen när jag låg&ritade på golvet, när jag va typ fem&hon fyra, hon bah hoppade på mitt huve, så jag bah tappade mina framtänder, haha! fan va sär jag såg ut. fiifan! aja, nog om gamla minnen. jag tror jag har feber, hjälp! jag måste gå&ta tempen, sen ska jag&mamma hyra någon film&bara ha en trevlig myskväll&snacka skit&ha trevligt. jag måste be mamma klippa mitt hår också, topparna iaf.. aja, nu ska jag kila iväg&vara lite social&bestämma film.

pussy!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0