rubrik

hah, jag mår typ inte så bra idag. jag kan typ inte prata&mitt huve känns typ som om det har fått 15 smällar med .. aa, nånting stort , haha! äh fifan, jag lovar att det är ifrån igår när jag skulle sitta på lasses axlar, &jag hoppade upp lite för snabbt, så jag ramlade ner med huvet före.. haha, inte najs! men aja, det var rätt kul igår faktiskt.. speciellt när man typ kände igen hälften av alla som var där ifrån playahead, haha. kul! men, sen så när vi stog där mitt i publiken&dansade loss (jag sara&lasse) så typ får vi värsta högen med stenar över oss, vi bah vahfan? &så kollar vi bak, så står det typ 6 killar som asgarvar&tyckte att de va skitkul att jag hade heela mitt hår fullt me småstenar. vi bah; paybacktime! så typ kastade vi tillbaka, dom ba; moha..... vahfan? sen så slutade det med att dom typ stog på oss&kastade så mycket stenar på oss som dom kunde få tag på. självklart blir alla i publiken fett sura på mej, sara&lasse. haha, vi ba; men hallå? dom började.. sajk! men aja. vi pallade inte med dom, så vi stack. dom saknar oss, jag känner de på mej! haha.. men iaf, när vi skulle gå&träffa nån av saras kompisar, så går vi förbi en kille som stirrar feeeettt mycket på mej, jag ba; hmm. jag känner igen honom! &så var det min lilla sjung-stefan, som jag har snackat med sjukt länge på sms&i telefun&på msn&sådära, jag ba; HEEEJ STEEFAAN! han ba; vem är du? jag ba; ah.. tack.. jag trodde att du liksom kände igen mej eftersom du stirrade somfan.. *sur* han ba; men.. nej, vem? jag ba; hejdå. så gick jag. stefan ba; är det madde? lasse ba; men jaaaa! han bah springer fram till mej&typ vägrar släppa mej. asså, han va typ.. full? haha.. han ba; faaan vaa söööt duu är i veeerkliigheeeteen! haha, iaf. vi slingrade iväg oss lite snabbt, &sprang vidare till saras kompis. sen så sjöng jason, &vi typ spraaang tillbaka. &jag fick sitta på lasses axlar. miih, thankyou (a) hm.. sen när vi skulle dra oss hemåt, efter att jason min lilla älskling hade sjungit, så typ.. står stefan där, again.. &han sjöng lite för oss, sött! men sen när vi drog oss hemåt, så liksom va tåget heeelt fullt dom första stationerna, inte najs! men sen när vi kom till märsta, &jag satt helt ensam på bussen så ringde marcus, phew säger jag bara. jag trodde att jag skulle få gå i den stoora skogen helt ensam&bli våldtagen fjorton gånger i rad liksom, men han va snäll&höll mej sällskap. thankyou, sweetie! han är söt han. hm, iaf. sen kom jag hem, &snackade fortfarande med marcus i telefonen. sen la vi på typ halv tolv, &jag gick&la mej på engång.. fiifan. har lite bilder sen också som jag kan lägga in, jag tog inte med mig någon kamera eftersom jag inte hade några batterier. äh, whatever. sara tog lite bilder iaf .. aja, nu ska jag duscha&fixa lite skit, sen ska jag gå&lämna lasses nycklar, som hon glömde i min väska. skriver mera sen.

pussyhej!

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha.. det verkar som du hade en bra kväll.... =), om inte så iaf händelse rik!

2008-05-16 @ 16:25:42
URL: http://sosandelin.blogg.se
Postat av: ttypsahara

haha... va mina axlar 8-) skyll på lasse ba det är uuunderbaart :D

2008-05-16 @ 19:47:12
URL: http://ttypsahara.blogg.ses
Postat av: madde

juuste, men de va ju fan båda era axlar :D

2008-05-16 @ 19:56:54
URL: http://www.eenjoy.blogg.se

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0