rubrik

hejsan halloj tjena .. jag kom hem nyss ifrån skolan, efter en otroooligt låååång dag! men den har varit najsig faktiskt, fast sara? du måste komma till skolan nu, segt annars.. jag&josse har iallafall bestämt att vi ska pierca oss, mohaa! naveln&tungan, tillsammans! sen så ska jag kanske pierca läppen också, oklart dedär.. haha, jag vet inte ens hur jag vill ha dt, underläppen eller över, hm. aja. sånt kan man ju bestämma, men det är ingenting jag tänker göra hos en piercare. det fixar mamsen, precis som med naveln. moha! helst innan sommarlovet, men .. eftersom jag suger påatt spara pengar liksom, så kommer det inte gå (a) haha! men det löser sej.. ellerhur yosofine? aja, jag hade värsta tråkigt på lunchen, så jag blandade köttfärssås&vatten, &de vart.. aah, vääääldigt geggigt.. haha, josse tog bilder, så hon får ta&skicka dom, så jag kan lägga in senare.

pussy!

Kommentarer
Postat av: ttypsahara

du?!, jag kommer inte på 100 år... MOHAHAHHAA

2008-05-14 @ 17:42:31
URL: http://ttypsahara.blogg.ses
Postat av: Angelica

jo, den har varit bra. har också haft NP, men det gick bra =) hur gick det sj?
så su ska pierca dig, nice =) sj ska jag antingen pierca naveln eller göra en tatuering =) vi får se =)

2008-05-14 @ 20:25:56
URL: http://sosandelin.blogg.se
Postat av: depeend

haha madde vi måste göra innan sommarlovet vi ska jue fan göra det på söndag :D
miin andra playboy mansion booende :D

2008-05-16 @ 13:11:18
URL: http://depfuckiingeend.blogg.se

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0