rubrik

jag är så g r y m t trött på allt som du säger, varför säger du ens emot? jag vet liksom sanningen, tyvärr! om du bara visste hur mycket du betyder för mej, asså. de är sjukt jobbigt. &det värsta är att du inte ens verkar bry dej? jag trot det är dags för oss att säga hejdå till varandra, hur mycket jag än verkligen inte vill det. kan du inte ens säga som det är till mej, så.. fyfan! jag tror inte att du kommer läsa dehär, men om du läser det så tror jag att du kommer känna dej rejält träffad, så jag tror inte jag behöver nämna något namn ..


Kommentarer
Postat av: E.

Träffad.

2008-05-14 @ 17:37:27
Postat av: madde

vilken tur då.

2008-05-14 @ 18:17:40
URL: http://www.eenjoy.blogg.se

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0