rubrik

shubre! hm, min data har slutat funka typ.. rip! så jag snodde mammas älskade laptop, puss på den! hm.. haha, juste. jag va ju uppe på mammis jobb igår med tjilla, kärringarna typ satt ute&fikade&babblade om allt möjligt, &när jag kom så skrek dom somfan, typ; ''AAAHH, EN RÅTTA ME EKORRESVANS, TA BOOORT DEN!!!'' fett kul, huhu. jag bah kastade den i ena kärringens fejs, hon ba skrek ännumer, men de brydde jag mej inte om! (; haha. omg, fett elakt! det gjorde jag inte, men jag va nära .. moaha ! aaokej, hm.. jag ska dra ner till centrum nu, vi får höras senare!


pussyhej

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0