rubrik

h e r r e g u d va de är varmt ute asså.. jag drog jn ner till centrum&med emma (hunden), &skulle shoppa på willys. det var typ det jobbigaste jag har gjort på länge asså.. haha, fiifan! när jag va hemma så va jag så jävla nära på att lägga mej i frysen asså! &nu måste jag typ snart iväg igen.. alla jävla tanter på mammas jobb vill träffa min lilla älskling tjilla.. alla säger typ; ''chinchilla? vahfan är de? kan inte jag få se den? hur länge har sånna funnits?'' haha, värsta najs. så ja, jag får väl ta med lilltjilla upp till hennes jobb, så alla kärringar har sett hur en sån ser ut innan dom dör liksom! aja. uppdaterar senare..


pussypuss!


Kommentarer
Postat av: Angelica

haha, drömmar... men bra sådana!! =) ja, jag får väl komma på ert bröllop da.... =) haha!!!

2008-05-11 @ 17:07:58
URL: http://sosandelin.blogg.se

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0