rubrik

godmorgon, haha. jag har iofs varit upp sen tio, men iallafall.. jag hade ett litet snack med mammsen idag, innan hon drog till jobbet om dehära med piercing i tungan, eller i läppen. det lät ungefär såhär;

jag; mamma?
mamma; ja?
jag; jag ska pierca mej isommar. (a)
mamma; jaså, de ska du?
jag; yeep! i tungan eller i läppen..
mamma; visst, betalar du så..


sometimes i just looove my mother to much! <3 haha.. aja, jag är typ ensam till klockan nio ikväll, &mamma lämnade kortet hemma.. så jag ska dra iväg till centrum&köpa godis&hyra dude where's my car?, haha. me loves! vi hörs!

pussypuss!

Kommentarer
Postat av: Angelica

åh, så ni ska också ha bal??? sjukt nice!! =) alla i fina klänningar o skit!!

haha, okej. va bra att han har friat!!! var ska ni gifta er da?? haha =?=)

2008-05-11 @ 12:33:46
URL: http://sosandelin.blogg.se
Postat av: madde

haha, ja. galet najs! :) haha, lätt. han ringde mej igår&bah; hörru.. gift dej med mej, äälskling! jag ba; hah okejrå ashton! (a) haha (;

2008-05-11 @ 14:20:34
URL: http://www.eenjoy.blogg.se

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0