rubrik

godkväll kära läsare. jag matade precis tjilla med lite av hans favoritgodis - knäckebröd. haha, yummie! han typ attackerade brödet&på en tugga typ så var hela jävla knäckebrödet slut, gosh.. låter som att han inte får någon mat hemma, jag vet. haha, men tro mej, han får det! okej.. jag tycker att de va ett tag sen jag la in bilder, &jag hatar bloggar som inte har bilder, så grymt tråkigt.. så jag lägger inte lite bilder, några av dom är på mej (a) haha. egoist, javisst. nej faktiskt så är jag inte så ego, jag ville bara lägga in några bilder på mej, aaanyway. jag sitter&kollar efter fakta om hitler till mitt skolprojekt, heerrreegud va det finns mycket fakta om den gamla jäveln! men eftersom jag satsar stenhårt på dethär projektet, så ska jag göra så mycket som jag kan.





bild 1; jag, omfixat på phootoshoop!
bild 2; tjilla, dålig bild.. men anyway. han trycker ut nosen ur buren, nauw. sötplutt!
bild 3; jagjagjag igen
bild 4; jag&heikon bacon, i miss.
bild 5; ena hundvalpen, fan va jag saknar dom asså.
bild 6; min blivande man, wanna come to our bröllop? bara att komma asså! (;

pussypuss!

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha, har han friat än då?? haha, gu va fin du var på bilderna!! o hundarna var grymt söta

2008-05-10 @ 23:22:13
URL: http://sosandelin.blogg.se
Postat av: madde

klart han har friat (a) hhahah , aauw .. tack gumman

2008-05-10 @ 23:27:43
URL: http://www.eenjoy.blogg.se

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0