rubrik

omgomgomg, jag va på hope idag. typ. en kyrkgrej, jag vet va de flesta av er tänker; tråååkigt! trodde jag också, men haha.. de va skiiitkul! vi kollade på när tio band tävlade mot varandra om fyra tusen kr på nåt ställe&aa. haha, de va sjukt bra band. men jag hejade ofcourse på sofie&deras, fast. jag kommer aldrig ihåg va banden heter. hm, whatever. haha, juste.. det var typ en liiiten pratstund med ena ''snacktjejen'' som va på scenen mellan låtarna, eller va man ska säga. &hon ba; är de någon som vill komma upp på scenen&kanske sjunga ett litet solo. haha, tror ni inte lasse skriker; MAAADDDE VIIILLL, TAAA HENNNEE! fifan.. &självklart så kommer ju ''snacktjejen'' ner från scenen&fram till mej&trycker sin jävla mikrofon i fejset på mej&ba; vill du sjunga? klart du ska sjunga, hur gammal är du madde? jag ba; heeeeeeeeeehhhe.. eehh... f-f-femton.. hon ba; jaahaa.. vilken skola går du på? jag ba; e-e-ekilla. hheheee.. hon ba; jaaahaa, men kom upp. jag ba; NEEJ! hon ba; nån här som vet vem madde är? massa människor bah; JAA! jag ba; uuuwps..! hon ba; vill du sjunga då? jag bah; NEEJ! hon ba; okej.. vi ska inte tvinga dej.. *går upp på scenen igen*   omg, linnea. jag ska så döda dej! haha (; men jag glömde att berätta om hur dagen började.. va i skolan, &fick reda på att jag ska göra mitt nationella prov i matte på torsdag om två veckor, ahah.. jag måste göra de då, eftersom jag drog till dalarö när jag skulle ha mitt prov i tisdags, uuuuwps! men iaf, dagen rullade på&vi skulle sluta ett, men jag&sara pallade inte vänta sålänge, så vi drog tolv till willys&shoppade pepsi&moppade moppe hem till sara&solade på hennes baksida.. haha. mocket najs, det slutade med att jag&sara hade vattenkrig&jag lekte FBI-agent.. men.. till slut blev jag en.. blöt FBI-agent, not hot! haha.. illa.. aja, fan va långt inlägg de blev, oohooh! haha. jag pallar inte skriva mera.. haha, alla som orkade läsa dehära får en blöt puss, av min hund.. haha <3

pussypuss

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0