rubrik

hejsan hejsan. jag kom hem för ett tag sen från min grymt sköna prommenad med emma, våran hund. så grymt skönt ute, tror fan att jag ska dra ut igen sen&hitta på nåt, hm. iallafall, jag började lite smått idag med mitt arbete om hitler som ska vara inne på måndag, owps. jag hade feting glömt bort det, så jag får väl ta&plugga sönder med det i helgen, om jag orkar? (a) hhahah.. aja, jag har pluggat nog idag, alla som var på den sista lektionen såg ju hur grymt mycket jag jobbade, huuuwh.. haha, typ! aja. jag orkar inte skriva mera nu, jag funderar på om jag kanske ska ta ut chilla på en liten promenad? huuhu! aja. jag får höra av mej lite senare.

pussypuss

Kommentarer
Postat av: Angelica

åh, har du en hund? vilken ras?
äh, lycka till me skoarbetet!!! ha en bra dag, min har varit det =)

2008-05-08 @ 18:31:15
URL: http://sosandelin.blogg.se

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0