rubrik

jag typ vaknade halv nio&hade värsta paniken, jag typ flög upp ur sängen&letade efter min bögväska med sminket&allting, men jag hittade den inte. haha, illa! så jag sprang till toaletten&ser att mamma sitter i köket, jag ba hm? hon ba vahfan göru? jag ba jag är typ seeeeen till skolan! mamma ba öh, de är iofs kväll nu, men aa.. lite pinsamt faktiskt, haha.. men phew, men jag gick&la mej&vilade en liiten stund till tills sara ringde&bah fööölj meee meej tiilll maackkeeen, pliiis? &jag orkade endå inte sitta hemma, så. yeah! jag drog me henne dit, &de va rätt najs ute faktiskt, aja.. mammsen vill att jag ska dra&köpa keeebab nu, så.. haha, höres!


pussypuss

Kommentarer
Postat av: Angelica

okej, tack ändå!! (det där med headern).

haha, jag, fjortis? haha.. =) det vettefan..

2008-05-09 @ 07:14:44
URL: http://sosandelin.blogg.se

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0