rubrik

Din första
Operation: jag har aldrig opererats.
Första piercingen: öronen (a)
Första bästa vän: felicia
Första priset: hm.. en nallepuh-nalle på grönan, yeah!
Första husdjuret: hund (;
Första semestern: teneriffa!
Första konserten: westlife, haha. omg
Första kärleken: shiet, nån pontus från lunar. AHAH, jag va typ.. 12?

Favoriter:
Filmer:  hitta nemo, hajar som hajar&typ alla tecknade, &så gillar madde komedier (;
Tvprogram: greys anatomy, woah!
Kroppsdel (på kille): ögonen (a)
Sport: fotboll, typ. haha, de är så kul när dom sparkar på varan så dom ramlar, mohaha!
Skola: finns inget som är favorit me skola .. ?
Bok: haha, ingen (a)

Just nu:
Äter du: ingenting (;
Dricker du: ingenting (;
Ska du: sova, typ.
Lyssnar du på: haha, våran klass skiva.
Väntar du : tomten
Tittar du på: dataskärmen ? pucko.

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon:  ögon, mjau!
Kramar eller kyssar: kyssar (a)
Kortare eller längre: längre
Snygg mage eller snygga armar: magemagemage!
Busig eller lydig: haha, lydig (?) rolig eller. buuusfrön!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0