rubrik

god kväll kära läsare.. just nu sitter jag här&har precis kelat med min älskling, chilla som jag ska slänga in en bild på också.. han är så söt, jag lät han springa runt i mitt rum, &han hade rätt kul som det såg ut iallafall.. han lekte astuff&så tills han sprang in i min stora nalle.. han typ skrek till&sen sprang han fort somfan in i buren igen, haha. snuttis.. aja, nu sitter han iallafall inne i buren&äter äpple. plutten då.. <3 aja, jag har märkt att jag har fått lite mera besökare nu den senaste tiden, inte så mycket iofs.. men endå, lite mera.. najsnajs, synd bara att jag inte vet vilka de är, eftersom dom inte kommenterar. haha, men så kan de gå.. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mera, så jag slänger in bilden på min älskling, så får jag uppdatera lite senare maybe.. :)







pussypuss

Kommentarer
Postat av: challeballe

Haha det blir värre inatt duuude ;)

2008-05-07 @ 22:38:20
URL: http://www.ttypcharl.blogg.se

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0