rubrik

jag kom hem tjugo i nio idag, ifrån skogen daalarööö.. alla är typ grymt sura&så på mej, men seriöst talat.. jag orkar inte med vara perfekta lilla madde som aldrig gör någonting fel.. jag åkte iaf till erik, &aa. de va mys.. jag kom till honom rätt sent, typ runt 12. så vi gick typ&la oss på engång nästan.. dagen efter så drog jag&erik vidare till hotellet&träffade andreas, victor&rob, &käkade.. eller aa, dom käkade. jag va inte hungrig. huhu. sen drog vi vidare hem till erik&dom typ fixade med båtar&färgade om en cross&massa shit. pallar inte ta alla detaljer, men det var iallafall en najs dag.. orkar inte sitta vid datan längre, alla är så jävla sura&klagar på allting jag säger&har gjort..

pusshej

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0