rubrik

idag spenderade jag mesta dels av min dag hemma hos sara, med sara&lasse.. mysigt värre vare faktiskt.. hm, vi typ kollade på tv&lite skit, &lasse (linnea heter hon faktiskt) har fått nån hemlig beundrare.. mjaumjau! de är iaf nån kille som sitter&smsar till henne hela tiden, som heter simon (?) aja.. gölligt värre! :) sen så hade jag&alex en vääääldigt intressant disskution på telefunen;

jag; oh, linnea borstade mitt hår idag .. de va typ första gången iår som det blev borstat, trorja..
alex; va? driveru me mej?
jag; aajo, kanske.. men det blev fint iallafall, men fuck va jag är hårröm!
alex; jamen.. vill man vara fin får man lida pin..
jag; varför lida pin&vara fin, när man kan när man kan slippa lida pin&vara ofin?
alex; ... HAHA.. du är bra du!

hah, &sen när jag skulle hem så gick det två kärringar bakom mej.. dom va så jävla.. mobbiska (haha, säger man så? :ö) dom typ gick jättefort föratt inte tanten som gick bakom dom inte skulle komma ikapp, haha!

kärring 1; herregud! kan hon inte sakta ner?
kärring 2; tydligen inte.. fortsätt gå fort!
kärring 3; väääntaaa pååå meeej!
kärring 1; det är vid sånnahär tillfällen det är bra att ha dålig hörsel, hon vet ju inte om vi hör henne eller inte, ellerhur? *skrattar*


mygod.. haha, så jävla klockrena kärringar.. aja, jag hör av mej lite senare kanske..

pussy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah fett sköön :D

2008-05-04 @ 14:20:29

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0