rubrik

shit, någonting är grymt fel med mej just nu.. haha, jag har vaknat dig tre-tiden varje natt&sen har jag inte kunnat somna om, heeemskt! &de är inte direkt så att jag går&lägger mej klockan åtta såatt jag är pigg liksom (?) .. hm, aja. oh, idag har jag lite planer för dagen. jag ska tjilla ner till centrum&köpa brunkräm&hårfärg, &sen så ska jag&mammi borra upp en hylla på väggen, eller hurfan man nu säger.. hm. sen ska jag&sara hitta på nånting att göra, &sen när jag kommer hem igen så ska jag möblera om i mitt rum.. haha, verkligen ta de siiiist av allting.. aja, nu ska jag dra&duscha&äta lite frukost, så jag skriver mera sen..

pussy

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0