paannkaakoor me syylt!

mjau, godmorgon alla söta läsare. (; just nu sitter jag med challeballe&lyssnar på nån jävla särlåt. haha, apropå låtar så har jag blivit feetingkär i en låt som låter typ.. ''paaannkaaakooor mee syylt, lägger jag seexigt fram på ditt faaat'' haha, jag älskar den låten! :'D meeen iaf. jag ska typ storstäda mitt rum idag&skit, sen ska jag träffa erik i stan. najsnajs, men. jag orkar inte skriva längre, jag måste kika lite på våra bästa år nu, hihiii! spännande liksom.

justeja, skulle ju lägga in liiiite bilder ifrån början av våran valborgkväll (;




bild 1; linnea&jag sheeejkisheejkar!
bild 2; haha, uhuh.. typ.. trekantdans
bild 3; sara goes eego! haha, omg. &jag i bakgrunden (a)
bild 4; älskade chokladbollar (a)


pussy

Kommentarer
Postat av: Anonym

min lilla pojke, (inte jonas .. ) har den på sin peah såg jag precis !:D fett mys, i still love you frugan

2008-05-03 @ 11:58:35
URL: http://justmyfuckinglife.blogg.se
Postat av: Lasse

De är inte chockladbollar de är kolabloar:DxD

2008-05-03 @ 12:54:27
Postat av: Lasse

Fan då colabollarXD

2008-05-03 @ 12:55:36
Postat av: madde

colabollar, chokladbollar, samma fucking sak lasse! :D

2008-05-04 @ 22:19:21
URL: http://www.eenjoy.blogg.se

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0