ooh suunshiine!

hejdär sötnusar! äntligen hemma efter en tyff skoldag.. vi var på willys idag&checkade lite, jag sara&linnea. &så såg vi andré, som jag trodde har slutat! shit. najsnajs kaninbajs! aja, vad har mer hänt? vi i klassen spenderade typ ett halvår i datasalen, not so sexy! aja.. dagen var ju rätt kort ändå, eftersom vi egentligen ska sluta tre, så jag ska inte klaga! shalala.. jag ska vara barnvakt ikväll med challeballe igen, åt thindra. hon är så sjukt söt! jag ska försöka ta kort på henne så ni ska få se hur extremt gullig hon är asså. ohjuste. imorgon tar min storasyster studenten också, lilla lena blir stoor!

jag har förövrigt blivit väldigt kär i Shayne Ward.. mjaumjaumjau! dendära låten ''no you hang up'' är så jävla bra! den är sjuuukt gullig asså.. jag tror jag tar&slänger in en bild på honom också.



pussypuss!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0