not so sexy!

igår var jag ju i vallentuna&firade min systers student, &ja. det var sjukt varmt&skönt ute, en helt perfekt dag att ha student alltså! men när jag satt hemma hos familjen Källström&åt middag så fick jag sms från självaste Donkenthomas.. fuck!

thomas; vad gör du?
jag; mja. jag sitter på studentmiddag, självdå?
thomas; jahaja. vartdå?
jag; mja. i vallentuna..
thomas; VALLENTUNA? vart i vallentuna?
jag; disavägen. dårå?
thomas; JAG BOR EN MINUT DÄRIFRÅN!
jag; heeee.. uuh.. jaaahaa.. *hjälp!*
thomas; kom ut om typ en halvtimme så kan vi snacka!
jag; ääh.. aaassååå.. jag ska äta!
thomas; men hur jävla länge äter du?
jag; assåå. du sa ju själv att jag är tjock, jag kan äta massor!
thomas; DU VET ATT JAG INTE MENAR DET JAG SÄGER! (jävla tourettes-barn eller..?)



iallafall, jag käkade mat, snackade i nån timme med allihopa, sen sa challeballe att vi iallafall kunde kolla hur han ser ut, &sen dra.. &för alla er som inte vet vem donkenthomas är, han är en kille som jag har snackat med på sms&via playahuve i typ.. två år eller nånting..? &vi typ bråkar alltid! &namnet donkenthomas kommer ifrån... öh, han jobbar liksom på donken i täbycentrum&heter thomas.. haha! anyway! jag&challeballe gick runt&letade efter ett hus som var nr 5, vi blev trötta&satte oss på en gungbräda, &hade skitkul, muhaa! han skickade sms&frågade vart vi va, &jag sa att vi satt på en gungbräda&frågade vilket nr han bor på. men vi fick inget svar, så vi satt&fortsatte gunga.. sen bestämmer vi oss föratt hoppa av gungbrädan&fortsätta leta efter nr 5. jag ramlade av, ofc. haha, kom inte som en nyhet.. men när vi hoppat&ramlat av, så skriker challeballe aaaashögt! &jag trodde liksom att jag hade fått en fläck eller någonting på mina shorts, så jag bah VARTFAN ÄR FLÄCKEN? challeballe bah; T-T-T-T-THOMAS! jag kollade lite snabbt&skrek äääännnuhögre än challeballe gjorde.. &han kom närmare, jag bah; MEN GUD. MÅSTE... GÖMMA MEJ! &det fanns asmånga ställen att springa till, vart tror ni jag springer.. ? jo, in i en buske.. jävla pucko jag är! haha! men iallafall. jag springer in i busken&ska försöka komma ut på andra sidan busken, (varför inte bara springa runt..?) sen hoppar jag över ett staket, springer in på någons tomt, hoppar över ett till staket, springer in i en skog, &ja.. jag kommer inte ens ihåg hur jag sprang sen.. det slutar iallafall med att min syster måste komma&möta mej, &fattar inte hur jag har sprungit, inte jag heller somsagt.. men, magad! jag sprang fort&snabbt måste jag säga! &det första smset jag fick av thomas var; fan va het rumpa du har hörrö.. haha, sepe? aja, inlägget blev typ tvåmiljoner år långt, så jag tror jag ska ta&avsluta.

pussypuss!


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0