madde goes alvedonknarkare!

hejsan sötnusar. just nu sitter jag&snackar i telefon med marcys, &snackar lite halvt med challeballe! very very najs.. jag mår fortfarande inte bra, så jag vet inte om det blir skola för mej imorgon heller. vi får se hur det blir med den grejen! jag&min syster var ute med hunden på långprommenad för någon timme sen, &vi blev typ jagade två gånger av fyllon. hjälp! &ja, tjilla mår inte bra, min lilla älsklingschinchilla alltså.. han typ ligger&skriker, &hans päls är fettig.. &nej, det är inte så att han är gammal. han är runt tre år, &en chinchilla kan bli runt tjugo år, så det är inte det som är problemet i think.. aja, är det inte bättre imorgon så får jag gå ner till veterinären med honom. lilla snutten. hm, nu ska jag fortsätta knarka alvedon&äta glass, så vi hörs!

pussypuss!

Kommentarer
Postat av: Frugan

frugan, skriiiiiiiiv ! jag blir lah galen på dej
!

2008-05-29 @ 13:27:18
URL: http://justmyfuckinglife.blogg.se
Postat av: madde

jag skriver ju asmycket! (a) men jag får galet lite kommentarer hörrödu! ;o

2008-05-29 @ 13:30:26
URL: http://www.eenjoy.blogg.se

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0