lista

jag har ingenting att skriva om nu, mer än att mitt huvud håller på att sprängas.. men jag slänger in en lista som jag hittade på evvos blogg, haha.. :)

Ditt andra namn?
theresia
Hur mycket väger du?
runt 50
Hur mycket dricker du?
mnja, inte så ofta faktiskt. händer väl nångång.
Hur lång är du?
167
har du haft en pojkvän?
Japp!
Blir du kallad fjortis?
yep!
Vilken skola går du i?
ekillaskolan
Vem är din bästa vän?
sahara grip
Har du nån gång varit kär på riktigt?
yep
Har du förlorat din oskuld?
ja
Hur många gånger/hur många har du haft sex?
lite för personlig fråga hörru, så pass!
Finns det någon du skulle kunna ta ditt liv för?
lätt
Är du kär just nu?
ja, tyvärr.
Om du bara fick använda en sminkprodukt vad skulle det vara?
shiet, den va.. svår! okej, men typ.. mascara eller foundation. mascara trorjag.
Vad äter du för frukost?
jag äter typ inte frukost så ofta, men när jag väl äter frukost så är det typ mackor, te&skit
Hur mycket äter du och bryr du dig mycket om din vikt?
haha! jag äter heeela tiden, lite för mycket kanske .. ? men jag bryr mej inte så mycket om min vikt egentligen. kanske borde börja göra det, men det gör jag inte. (a)

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha. rolig lista!! bra att du inte bryr dig såå mkt om din vikt!! man ska äta o va glad!! som karlsson på taket! haha =) shiet, nu låter jag som en tönt!! haha =)
kramisar!!

2008-05-13 @ 15:29:57
URL: http://sosandelin.blogg.se
Postat av: Angelica

okej, ja. det är bra att trivas med sig sjäv. för man är inte mindre värd för att man är tjock eller smal! utan det är kul att folk ser olika ut!! =)

vilket gymnasium ska du gå på + vilken linje? =)

2008-05-13 @ 18:43:57
URL: http://sosandelin.blogg.se
Postat av: Angelica

ok, själv ska jag gå hantverk.frisör på enskede gårds gymnasium.
=) men jag kommer även att ha make-up, så jag ska bli hår & makeup artist innan fotograferingar o sånt. det är iaf det jag vill =)

2008-05-13 @ 19:32:42
URL: http://sosandelin.blogg.se

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0