"kissemissen, ksss ksss.. koom hem till mej, ksss kss!"

ouh, mysig dag igår. vi va först hemma hos sara&vi sheeejkade loss rätt mkt i saras vardagsrum med världens högsta musik. huuuhu, najsnajs.. sen drog vi vidare emot tivolit, &så gick vi runt lite&tillslut såg vi schön. så vi gick fram till henne, &så åkte vi eeen karusell. inte najs! eller jo, haha. de va kul att åka den, jävla popexpressen eller va den heter. skitnajs ända tills sara vänder sej till mej&säger; madde. jag tror jag måste spy.. jag blir ju typ livrädd&försöker komma så lååångt ifrån henne som jag kan, men eftersom jag inte kan sluta garva&karusellen åker typ.. som.. aa, fram&tillbaka, höger, vänster, men som tur va så slapp jag få spya på mej.. men när karusellen stannar så typ springer jag&sara iväg bakom tivolit&typ spyr.. eller, jag vet inte om sara gjorde de. sen när vi gick till larsson&schön, så säger schön att hon har tappat sin mobil.. inte okej! så vi gick&snackade med någon brud om det, &schön beskrev sin telefon&sådära.. hoppas dom har hittat den :ö iaf, sen drog jag&sara hemåt, skilda vägar. uhuh! &ja, jag försökte gå så fort jag kunde, eftersom jag är fetingmörkrädd.. uscha, haha. trorni inte att de typ går ett gäng killar tio meter ifrån mej som börjar skrika på mej? hjälp.. jag typ dog. ja, eller.. nästan iallafall.. dom ba "kissseemiissseeen, vill du komma på fest hos oss? koomigen! ksss, ksss kss!! haaallå? dudär med väskan, komhit på engång! kssskssssss!" jag typ.. gick liite fortare, & haha. jag tror att dom fattade, för en killen ba "eey, du skrämmer henne, mannen!" så, drog dom.. phew! aja, jag funderar på om jag ska gå&sova en liiten stund till? hm.. ja, jag tror fan de. jag skriver lite senare, sötnusar! &då kommer jag att lägga in lite bilder ifrån igår.. men eftersom jag glömde kameran hos sara igår, så kan jag inte göra det nu.. illa.

pussy

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0