im a nattuggla!

hejdär söta läsare! hoppas att ni har haft en bra kväll, det har iallafall jag. eller ja, den var tjill iallafall. satt ju barnvakt med challeballe åt tindra till klockan nio typ, sen drog vi hem. &jag har hunnit med en del. fixat kläder som jag ska ha imorgon på min systers student, gå ut med hunden på långprommenix (som jag strax ska göra igen..), fixa middag&snacka i mobelibilen med marcys. blev lite tjaffs mellan oss, like always. men det löste sej. tur det, lite tråkigt bara att alla våra samtal ska innehålla tjaffs. aja, blir väl bättre sen antar jag. aja. nu ska jag tjilla vidare&fixa inför skulan imurgun. men jag bjussar på lite bilder från idag.




bild 1; jag.
bild 2; jag. haha, bara jag som tycker att jag ser lite.. japanisk ut..? :ö
bild 3; absolut bästa syster&vän challeballe
bild 4; hjärtmoln (a)
bild 5; min, min, miiiiin bil!

pussypuss! 


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0