gårdagen var najs!

hejdär! :) just nu sitter jag i vardagsrummet&kollar på tv med challeballe. igår fyllde jag sexton dårå, tjockt najs födelsedag alltså! haha.. jag, josse, sara&lasse drog till kungsan, det var sjukt mycket folk, men vad förväntar man sej liksom? jag skulle träffa erik där, men han kunde inte. han banga, iiiigen. ha! men aa, jag slängde iväg några sms till lite folk&frågade om dom var på kungsan, &robban var en av dom som svarade att han var där på någon pub&kollade på fotbollen. så när det vart halvlek så träffade vi honom, en liten stund. sen drog vi vidare till tcentralen&sjöng våran lilla sverigelåt för alla som gick förbi.. "vi ger aldrig upp, för vi är sveeerige. även om det regnar, eller sooolar, så gör vi vårt bästa, för sverige är vårt laaaaaaag" oerhört bra lät det iallafall! sen så skickade robban sms&frågade vart vi var, &så bestämde vi att vi skulle mötas vid plattan typ.. &när vi kom dit så stog vi&snackade med honom, &så.. haha, aah, jag fick panikattack. jag hade tappat mitt ciggapaket, men vi hittade det sen när vi gick heela vägen tillbaka där vi satt.. aja, det hände sjuuukt mkt igår alltså, haha.. juste, jag, sara&lasse satte oss på en trappa, så bah kom det fram en indier,

indiern; jag har ett bra liv!
vi; eh. va bra hörru!
indiern; jag lever livet, shoppar kläder, är singel&oskuld, &jag har en egen lägenhet!
sara; fanva najs! ska vi gifta oss?
indiern; nej, jag gillar inte svenskar! jag varken umgås eller pratar med sånna!
lasse; men vi är svenskar.. ?
indiern; ... asså, jag har det inte lätt! jag har ingen att dela mitt liv med, &jag är oskuld!
jag; men du levde ju livet sa du ju?
sara; aah, ellerhur?
indiern; MEN JAG HAR DET INTE LÄTT SA JAG JU!


hahaha, ssseeeepppee!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0