todelo

hejdär! jag har inte skrivit på aslänge nu, men syrran har typ gjort någonting med data, så den funkar inte. aja, jag skriver ju nu. så! :) jag har inte gjort sååå himla mycket sen sist jag skrev. i fredags drog jag till marcus&sov över där, de va najs. när jag kom hem på lördagen efter att ha åkt fel tåg&buss några gånger så drog ja hem till sara. vi köpte chips&dip&kollade på fotbollsmatchen, sen drog vi hem till till Linneas moster, &vi kollade på "what happens in Vegas" eller vad den nu heter. min älskling Ashton Kutcher är ju med .. (a) haha, men vi kollade bara på början, sen blev det massa tjaffs. jag tål inte falska människor! okej, det var inte Sara&Linnea jag tjaffsade med. aja, usch! jag orkar inte ens ta upp det, var falsk. det är du som förlorar på det, det vet du! hm, what else? juste, jag fyller år på onsdag, yippie! aja, sommarskola imorgon för min del, så jag ska ringa marcus&sen ska jag dra&duscha, sen väntar sängen för min del. vi höres!

pussen!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0