underbara helg!

hejdär. förlåt för min dåliga uppdatering. men min blogg har inte funkat, illa! iallafall. tänkte berätta lite om min helg. fredag grillade jag, josefin, jennifer, sara, linnea, challeballe, nizzle&jonte. det var najs! kvällen slutade med att jag, sara, linnea&challeballe drog hem till josefin&jennifer&kollade på saw 3 tror jag att det var (?) .. sen var linnea&sara tvugna att dra hem. men jag&challeballe sov över dära. det var tjockt najs! vi drog ut på natten&töntade oss lite. kastade sten på fönster, väckte människor, la mattor på bilar, snodde basketbollar, tömde en pool, &jennifer rååååkade slå sönder ett såntdära reklamfönster, smarthuve. haha, hon ba: oj, jag trodde de va plast, haah! ahja. sjukt roligt hade vi iallafall! dagen efter (lördag) så drog vi iväg till steningebadet, jag, jennifer, josefin, challeballe, nizzle&jonte. dom skulle fixa maten som vi skulle grilla, men så jävla smarta som dom är så hade dom ingen grill med sej. smarta jävlar dedär asså! haha. jag&challe drog iallafall hem därifrån runt fem, drog till coop&köpte massa godis&läsk, drog hem&hyrde filmen ''på smällen''.. den var sjukt bra! aahjuste. jag fick värsta rycket inatt&möblerade om heeela mitt rum! eller, aa. jag städade somfan&flyttade in en fotölj i mitt rum, &tog ut allting som var gömt bakom dörren, &där står tjillas bur nu. svårt att förklara, men jag kanske kan lägga in en bild senare på hur det ser ut!

pussypuss!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0