sommarlov!

halludär! idag slutade jag sommarskolan, så det betyder att jag äntligen har fått sommarlov nu! (a) jag gick ner till centrum föratt hämta ut min nya telefon. tyvärr så var det fel telefon, så jag får helt enkelt försöka lämna tillbaka telefonen&köpa den telefonen som jag skulle ha fått i affären istället. typiskt! aja. jag ska snart ta&dra iväg till dentrum&köpa foundation&handla kebab hos kebaberik! sen så ska jag&mamma kolla på någon film trorjag. aja, det blir nog bra dethär! på måndag drar jag till dalarna med charlotte, &vi kommer att vara där i en vecka trorjag! senast blir det två veckor, aja. jag&charlotte får ta&disskutera det ikväll när hon kommer hem från grönalund. vi får höras lite senare. :)

pussen!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0