tråkig lista.

ALLMÄNT...
Namn: madde theresia karlsson
Piercingar: inga mera än i öronen, men jag ska ta hål i läppen&tungan!
Tatueringar: nej
Längd: 168.
Skostorlek: 36
Hårfärg: typ brunt
Är du kär i någon: lite halvt :$
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja, ibland önskar jag att jag bodde i Spanien.
Tänker du på självmord: uschnej.
Tycker andra att du är attraktiv: jag hoppas verkligen det.
Vilket shampoo använder du: fructis.
Vilken parfym använder du: puma.
Vad är du rädd för: att dö.
Gillar du att tvätta: nej...
Gillar du Berg-och-Dalbana: jag älskar berg-och-dalbanan!

SENASTE...
Film du hyrde: på smällen, riktigt rolig film! 
Film du köpte: vet inte riktigt, det var ett tag sedan jag köpte film asså.
Låten du lyssnade på: sisterhazel - everybody
Låten du hade på hjärnan: någon låt med Sober, vet inte vad den heter.
Låten du laddade ner: i dont remember.
Personen du ringde: hm, challeballe.
TV program du tittade på: girls of the playboy mansion.
Personen du tänkte på: .. (a)

FAVORIT...
Mat: Oxfilé med potatisgratäng :) Loooove!
Låt: finns så många, men favoriten just nu är Stefan K - sommar noll noll åtta!
Sak att göra: schteka med challeballe.
Sport: ähh, orka.
Dryck: den röda fantan.
Kläder: i <3 shorts!
Film: ghost, naw.
Bil: pass på den! 

ANTAL...
Gånger du varit kär: riktigt kär? två gånger trorjag.
Gånger ditt hjärta brustit: en.
Hjärtan brustit på grund av dej: Ingen, hoppas jag
Gånger ditt namn varit med i tidningen: någon gång.
Ärr du har på kroppen: ett på armen från pappas hund, ett på benet ifrån när jag ramlade av cykeln för tre år sedan, &ett till ärr på samma ben ifrån när jag&sara ramlade av moppen.

SENASTE...
Bok du läste: typ. vahfan hette den..? typ någonting med ''ödet'', haha.. noll koll!
Personen du fick mail av: ingen aning hörröduru.
Personen du fick brev av: naw! sjukt längesen jag fick brev, men av daniel lindström! :]
Personen du fick sms av: challeballe!
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår.

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: haft min sista skoldag&sen har jag tjillat sönder.
Var det kul: kul&kul, det var helt okej.
Hur tidigt stiger du upp: haha, så sent som det bara går. (a)
Gillar du att slåss: bara om jag inte får stryk tillbaka.
Vad ska du göra ikväll: fixa lite skit inför skolavslutningen imorgon.

Är du seriös: de flesta tycker nog att jag är oseriös.. jag skojar nog lite för mycket om för mycket.. Men jag kan vara seriös om jag vill.. typ :)
Vad är du allergisk mot: ingenting
Var har du ont: halsen bara
Använder du hårspray: way too much!
Kan du stå på händer: kunde iallafall, vet inte riktigt om jag kan längre.
Favorit serie: Girls of the playboy mansion&gilmore girls.

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: socker!
Gillar du ketchup: ja
Är du glad nu: ja, det är jag.
Var du glad igår: ja, det var jag.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: nixpix.
Vad dansar du till: all musik med fart i! :)
Stockholm är: ..bäst!
Göteborg är: en stad där johan larsson bor i! haha, mer vet jag inte. (a)
Kan du sjunga: nejnejnejnej.
Mer värt än guld: min familj&mina vänner.
Spaghetti eller makaroner: spaghetti.
Ett land jag helst vill besöka: spanien igen, &turkiet!
Ska bli skoj: skooolavslutningen imorgon!
Ska inte bli skoj: typ, lämna klassen.
Sparar till: haha, jag suger påatt spara. så, ingenting.
Väntar på: mitt sms från marcys, ahah!
Pålägg som gäller: hm, jag vettefan du.
Dagens dryck: colacola!


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0