sug pung, jag är kung!

hejdär. sitter här hemma hos sara&väntar påatt hon ska bli klar i duschen, sen ska hon fixa sej&lite senare så ska vi dra vidare till linnea! vi ska kolla på ''what happens in vegas''! den verkar sjukt bra.. så liksom, ja.. :) sen så blir det inte så mkt mer som händer för mej idag, eftersom jag har sommarskola imorgon! fyfan, va drygt. men jadijadi. ska jag få mitt jävla g i matte så måste jag klirra tre jävla kapitel i matten, uscha. aja, jag har inte så mkt mera att skriva nu typ..  justeja! på fredag slutar jag sommarskolan, whiewhiewhie! då är det lätt sommarlov för min del..  aja, nu ska jag tjilla vidare! ha de så bra, &sluta inte läsa min blogg bara föratt jag uppdaterar lite segare än alla andra. haha, min data funkar ju liksom fortfarande inte!

puussssseeen på er! :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0