skolavslutning.

hejdär. idag var det skolavslutning, very tråkigt. okej, det är skönt att ha lov. men att veta att man aldrig mera kommer träffa endel känns tråkigt. aja, &juste. perfekt! dagen började med att alla nior skulle mötas vid kyrkan kvart över åtta. &vet ni vad? jag vaknade tio i åtta, skillat! jag hann iallafall ta på mej klänningen&strumpbyxorna, sen sprang jag snabbt&borstade tänderna&tog med mej sminkväskan. &så sprang jag ner till C där jag skulle möta josefin. sen sminkade jag mej på toaletten&josse fixade sitt hår i think, sen skyndade vi oss upp. &vi hann! high five på den asså! haha. efteratt vi hade haft skolavslutningen så kom carro fram till mej&bah; madde, knarka! jag; jaaa! så vi sprang till våran buske som vi har luktknarkat på blommorna sen vi gick i början av sjuan. naw, fett.. jag vet inte ens vad jag ska säga! aja, fick en kram sen av Felicia i klassen utanför C, &det var väl först då jag insåg att vi faktiskt har slutat, &att klassen har splittrats helt&hållet. sorgligt värre! aja. jag har lite skit att hitta på iveckan så att den inte blir alltför tråkig. på tors ska jag&sara dra in till stan&träffa erik, &snacka lite med honom, ellernåt. jag kommer inte ens ihåg varför (?) .. aja, sen på fredag ska jag dra till nynäs, hem till marcus! så ska jag sova över dära, veryvery mysigt! :) aja. nu ska jag&challeballe ner till centrum&handla bröd, så ska vi fixa toast! mycket najs! jag uppdaterar lite senare..


pussypuss!

btw, bara åtta dagar tills jag blir sexton.. (a)

Kommentarer
Postat av: josefin

fyfan vad ja kommer sakna alla madde :'/

2008-06-11 @ 10:12:26
URL: http://depfuckiingeend.blog.se
Postat av: madde

ja,jag kommer också att sakna alla! :( vi får inte tappa kontakten, capish? ihöst, dåjävlar! <3

2008-06-11 @ 11:32:22
URL: http://eenjoy.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0