peeerfekt!

hejdär! nu sitter jag hära hemma hos sara igen, ovanligt? :) inte så! men iaf. sara städar sitt rum, eller. a, hon är tydligen klar med sin såkallade "städning" .. eeh, jättefint sara! vi ska dra ner till våra willyspojkar snart&&checka läget. jag har ju då min bästavän rikard! &sara har robin! it wont get anybetter.. iaaallafall! ja, sara ska till tandläkaren idag, &borra sina 4+1 hål, hhaa, nej. jag skoja, hon har inte fem hål, hosten hosten! aja, sen ska jag dra&vara barnvakt med lilla charlotte, även kallad challeballe. efter det så ska jag, sara&linnea åka till väsby&möta upp ponta som har fixat cigg till mej. bäst för honom att han står där asså! annars är han rätt, eh. död! aja, imorgon så ska jag ha mina tre matteprov som kommer avgöra om jag ska gå på omvårdnad, eller .. sucken sucken, IV! aja, sen när jag har gjort klart provet så ska jag hem&leva livet. &eftersom att sara drar till skåneland så får jag väl göra det med... mej själv! moahahha. låter som att jag inte har något liv utan sara, men dra åt helvete! haha, hon är liksom. snel hest! sara är som det lilla körsbäret på glassen! ahaha , fattarni va jag menar? ps, sara? du är en hårboll ..


pussen!

Kommentarer
Postat av: munknylle

Robin är MIN!!!:D

alltså rikards bror ,sara har R!:D

2008-06-28 @ 01:41:25
Postat av: sara

håålkääften, he's mine and thats it :D

2008-07-03 @ 16:33:29
URL: http://pplexy.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0