myspysdag!

hejdär! jag kom precis hem ifrån sista skoldagen. vi rensade skåpen&lämnade in nycklarna, &städade&sådära! vart lite svårt när jag&lasse skulle sudda våra bänkar. haha, för många fina namn på bänkarna alltså. haha, men det gick iallafall. jag skulle kolla om det fortfarande gick att lämna in papperna ang. sommarskola, men det var försent. så tyvärr blir det IV för lilla mej. men det är en bra linje har alla sagt. men det känns så jävla surt att jag ska gå ett helt jävla år mer än alla andra. aja, det är nog värt det iallafall. fan, marcus? du ska nog hjälpa mej med mina matteproblem iallafall. tack föratt du vill hjälpa mej! (a)

pussypuss!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0