mjäuw!

hejdär, nu sitter jag hemma hos sara&kollar på när hon storstädar sitt rum. jag orkar inte hjälpa till, så.. men det ser bra ut! jag tror jag ska beställa henne nästa gång som jag måste städa mitt rum! :D hmm.. idag har jag varit på sommarskolan, &haha. aa, det var lite roligt, somvanligt liksom. men det känns lite off att jag måste sitta&räkna matte när alla andra snarkar i sina sängar.. eller aa, sara snarkar iallfafall.. annars kan man ju göra som marcus,  sova med ena ögat öppet&det andra stängt. hahahhahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahhahhiihihihi! fifan, jag ska käka glass nu, todenloden!

Kommentarer
Postat av: nathalie

vf går du på sommarskola ?

Kram :) <33

2008-06-19 @ 13:53:48
URL: http://alltomnalie.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0