löööön!

hejdär! min dag har varit väldigt najs! började med att jag blev väckt av våran hund, emma. hon hoppade upp i sängen&började skälla som en jävla idiot. okej, det var inte så najs iofs! men jag gick iallafall upp då. det var runt halv tolv. sen kom Leo, min systerson som vi skulle vara barnvakt åt. så jag tog med Leo ut&mötte Sara. så gick vi till willys&handlade litekit. & så drog vi till parken&snackade lite skit. sen drog vi hem&lämnade Leo hemma, &så drog vi vidare till Saras tandläkare. efter det tog vi bussen hem till Sara&käkade glass, &kollade runt lite på pa. sen var jag tvungen att dra hem&fixa inför barnvaktsgrejen. &jag hade värsta paniken eftersom jag inte hade någon aning om hur jag skulle komma till Marcus imorgon. busskortet går ju ut imorgon, så jag skulle inte kunna sova över dära, de sög ju. men sen när Annakarin kom hem (tjejen som vi sitter barnvakt åt's mamma) så sa hon att vi kommer få våran lön imorgon, phew! fan va najs.. men det är osäkert vilken tid hon kommer hem imorgon, så vi vet inte när vi kan hämta pengarna. menmen. &jag vet inte ens hurfan jag ska komma till nynäs. aja, jag ska ju somsagt sova över hos Marcus. det ska bli mys! aja, nog om det. jag måste fixa lite nu inför skolan imorgon! jag ska ju ha sommarskola i tre veckor, nu jävlar ska jag ge allt! jag ska ha.. öh, mvg++++ i matte när jag är klar! eller, ah. okej. det räcker kanske med g. haha! förresten, willysdanne? när ska du berätta för mej vahfan du menade på willys? jag fattar fortfarande noll. &du lär ju läsa min blogg eftersom du bad mej skriva om det i den? hm..? aja! nu ska jag ta&färga håret&duscha! jag hör säkert av mej imorgon om det inte blir aaaallltför stressigt med dehära om nynäs!

pussenhej!

Kommentarer
Postat av: hata madde

äckliga prickikorv tönt

2008-06-15 @ 17:50:07
Postat av: madde

naw, fan va mogen du låter nu cissi! :)

2008-06-17 @ 14:01:30
URL: http://eenjoy.blogg.se/
Postat av: hata madde

så vitt jag vet så heter jag inte cissi men som du vill din fula prickikorv

trot eller ej men det finns fler som tycker du är tönt

2008-06-21 @ 12:15:14
Postat av: Anonym

kolla på dig själv, jävla korv fingrar för hela tjocka släkten -.-

2008-06-21 @ 19:36:28
Postat av: hata madde

jaha nu vet du hur man ser ut också, eller är det kanske din vän saras fingrar du pratar om? :O

2008-06-27 @ 10:54:05

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0