liiiistaa!

Lovar du att vara ärlig? självklart!
Du heter: madde karlsson
Låt just nu: stefan k - sommar två noll noll åtta!
Om du röker: händer.
Beroende av: mitt hår, ha!
Favoritkaraktär(er) i bok: orka läsa
Vem behöver du mest just nu: challeballe
Vad tror folk om dig: att jag är en äcklig fjortis, vilket jag absolut inte är!
Stämmer det: nej
Vad får du oftast komplimanger för: mitt hår, ha :)
Vad säger du för att imponera på någon: hm, olika. beror på hur personen är.
Hur imponerar man på dig: var ärlig
Brukar du skratta för dig själv? haha, alltid!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "en kissie-tröja? :)"


Kommentarer
Postat av: jessica

tjeena, hallå jag har typ letat runt efter stefan k låten fätt mycket men inte hittat den ;S

vet du vart lilla jag kan hitta den, sjukt grymt asw! puss puss

2008-09-03 @ 14:00:05

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0