ledig dag!

hejdär alla söta läsare. jag var hemma ifrån skolan idag, varför tänker jag icke avslöja. hah (a)! hm. men jag gick iallafall upp runt klockan tolv, &hade typ åtta olästa sms, sånt gillar jag! jag svarade på smsen, gick upp&klädde på mej, fixade en macka&te, &snackade lite skit med mamma. sen kom min syster med leo, min systerson som vi skulle vara barnvakt till. efter en stund drog jag, challeballe, leo&mamsen ner till centrum&skulle hämta medicin. seeeen köpte vi läsk&drog hem, sjukt varm var det. sen drog mamma till jobbet, challeballe drog&badade, syrran kom&hämtade leo, &jag vart ensam hemma. så jag satte mej på balkongen&solade, men ofc. jag fick ingen färg typ, somvanligt. aja, någon måste ju vara sveriges blekaste också antar jag. :ö

pussypuss!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0